اخبار

اخبار

به اطلاع اولیای گرامی می رساند از روز شنبه مورخ 1399/1/16 وبسایت دبستان کارگاهی مهراندیش پس از پیگیری های متعددبه صورت اختصاصی راه اندازی شد. جهت مشاهده متن اطلاعیه مربوط به وبسایت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب

1- از تاریخ 17 فروردین آموزش های مجازی از طریق وبسایت دبستان و صفحه مربوط به هر کلاس ارائه می گردد که آموزش های تصویری مربوط به نحوه استفاده از آن در خبر بعدی منتشر خواهد شد.

2- اطلاعات کاربری (شامل شناسه و رمز عبور) بزودی از طریق کانال های اطلاع رسانی در اختیار شما بزرگواران قرار خواهد گرفت.

3- امکان ارتباط با معلم از طریق سایت (پنل دانش آموزی)  در نظر گرفته شده است.

4- همچنین مفتخریم که اعلام نماییم که وبسایت دبستان مجهز به امکانات دیگری نظیر برگزاری آزمون های آنلاین، ارائه تکالیف روزانه و... می باشد که در روزهای آتی و طبق برنامه ریزی آموزشی دبستان، نحوه استفاده از هر کدام به همراه راهنمای تصویری مربوطه معرفی می گردد.

5- اولیای محترم در نظر داشته باشید که پیرو بخشنامه ی رسمی آموزش و پرورش حضور کلیه ی دانش آموزان طبق ساعت اعلام شده الزامی می باشد و حضور و غیاب به صورت سیستمی و خودکار انجام خواهد شد.

6-از اولیای عزیز خواهشمندیم جهت آمادگی ذهنی فرزندان گلمان حتما حمایت و پشتیبانی فرمایید تا آموزش ها را دنبال کنند و قدم به قدم با آموزش پیش بروند.

7- با توجه به تعطیلات پیش آمده  کلیه کلاس ها و روز های آموزشی بعد از تعطیلات متعاقبا بصورت جبرانی برگزار خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی نمی باشد.

8- زمان آموزش های آنلاین و رفع اشکال به زودی از طریق سایت دبستان (منوی اخبار) و همچنین سایر کانال های ارتباطی خدمتتان اعلام خواهد شد.

9- در این ایام پشتیبانی و نظارت از دانش آموز توسط مدرسه به صورت تلفنی صورت خواهد گرفت.


مهراندیش به موفقیت فرزندتان می اندیشد....

پیشاپیش از اینکه با ما همراه هستید متشکریم

 

  info@mehrandishedu.ir

  01333726465 - 01333738009

  گیلان - رشت - بلوار دیلمان - خیابان شیرخانی - دبستان مهراندیش